Despăgubiri la Asigurări de Accidente
Pași de urmat în caz de daună
Pentru avizarea și deschiderea unui dosar de dauna la C.A.”GENERAL ASIGURĂRI”S.A. ai la dispoziție următoarele modalități de contact:
- ne poți apela telefonic la numărul (+373-22) 78-41-10, programul fiind de luni până vineri între orele 8:30-17:00;
- ne poți trimite oricând un email la adresa: dm.lareneg@dem cu detalii despre eveniment, seria/numărul poliței GENERAL ASIGURĂRI și numele tău, date de contact;
- ne poți transmite documentele prin poștă, la adresa: C.A.”GENERAL ASIGURĂRI”S.A., R. Moldova, mun. Chișinău, str. Burebista nr. 106.
- ne poți transmite documentele prin Fax: (+373 22) 78-38-01.
Pentru avizarea dosarului de dauna sunt necesare următoarele informații:
- seria/ numărul poliței de asigurare;
- data producerii evenimentului;
- numele persoanei asigurate/numele persoanei păgubite;
- detalii cu privire la circumstanțele producerii evenimentului;
- numărul de telefon/adresa e-mail la care poți fi contactat.
Documente necesare pentru soluționarea dosarului de daună:
- CERERE DE DESPĂGUBIRE LA ASIGURAREA DE ACCIDENTE
- copia poliței de asigurare in baza căreia se notifica evenimentul;
- copia Actului de Identitate a Persoanei Asigurate sau copie Certificatului de Naștere, dacă este vorba despre o persoana minora, și copia Actului de Identitate al reprezentantului acesteia;
- copia documentului medical eliberat la data efectuării consultului, din care sa reiasă diagnosticul si tratamentului aplicat de către unitățile medicale, care au acordat primul ajutor după accident și/sau au examinat si tratat Asiguratul ulterior (adeverința medicala, scrisoare medicala, bilet de ieșire din spital, certificate de concediu medical, copie rețete, etc.);
- copia procesului verbal de constatare a accidentului de munca, dacă accidentul s-a produs la locul de munca al persoanei asigurate;
- copia lizibilă (care se poate citi ușor) a procesului verbal întocmit de Politie la locul accidentului (in cazul accidentelor rutiere);
- buletinul de examinare medicală din care sa reiasă starea clinica actuală (doar in caz de instalare a invalidității permanente ca urmare a unui accident);
- chitanțele/bonurile fiscal (in original), facturile aferente achiziționării medicamentelor, ședințelor de recuperare etc.;
- copia certificatului medical constatator al decesului Asiguratului;
- copia actului de identitate al beneficiarului poliței (desemnat sau moștenitor);
- certificatul de moștenitor (copie legalizata) sau certificatul de calitate de moștenitor (copie legalizata), daca în poliță nu a fost desemnat beneficiarul.
- Rechizitele bancare pentru transfer în MDL (lei)
GENERAL ASIGURĂRI își rezervă dreptul de a solicita și alte documente decât cele precizate mai sus cu scopul de a analiza cauzele producerii riscului asigurat si valoarea prejudiciului.