Office Manager
Cerinţe faţă de candidat:
cel puțin un an experienţă pe un post similar sau care necesită cunoașterea lucrărilor de secretariat; experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
- abilităţi de comunicare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- abilităţi avansate în lucru cu programele Microsoft;
- operarea cu tehnica de birou: fax, scaner etc.
- persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
- foarte bună cunoaştere a limbii române, rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
Responsabilităţi :
- preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
- informarea/consultarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
- primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
- redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
- participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
- organizarea şedinţelor, conferinţelor;
- asigurarea protocolului;
Condiţii de muncă:
– Echipă tânără, prietenoasă şi profesională;
– Condiții confortabile de muncă;
– Pachet salarial motivant (salariul iniţial se va stabili în urma negocierilor).
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi sa expedieze CV-ul
la următoarea adresă de e-mail: dm.lareneg@eciffo
Ne rezervăm dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.