Tel.: 022 78 38 00
Persoane fizice Persoane juridice
Feedback

Cariere

.

Contabil – casier

 

Cerinţe faţă de candidat:

 

  • Studii superioare în domeniul financiar-economic;
  • Experiență profesională în calitate de contabil – casier;
  • Cunoștințe avansate de operare PC, experiență în utilizarea programului 1C și a pachetului de programe Microsoft Office;
  • Responsabilitate, exigență, punctualitate, capacitate de autoorganizare.

 

Responsabilităţi :

  • Completarea documentelor de casă și a deconturilor de avans;
  • Completarea registrului de casa în lei și înscrierea operațiunilor efectuate în baza documentelor primare;
  • Evidența și eliberarea formularelor de strictă evidență;
  • Evidența și repartizarea mașinilor de casă și control, precum și a registrelor M.C.C.;
  • Evidența și repartizarea ștampilelor persoanelor cu răspundere materială;
  • Emiterea și semnarea facturilor eliberate în țară aferent contractelor de asigurare;
  • Încasarea și eliberarea numerarului aferent operațiunilor economice întocmite.

 

Condiţii de muncă:

 

– Echipă tânără, prietenoasă şi profesională;

– Condiții confortabile de muncă;

– Pachet salarial motivant (salariul iniţial se va stabili în urma negocierilor).

 

Candidaţii interesaţi sunt invitaţi sa expedieze CV-ul

la următoarea adresă de e-mail: dm.la1560965086reneg1560965086@ecif1560965086fo1560965086

 

Ne rezervăm dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.

.
.

Operator / secția operațiuni

 

Cerinţe faţă de candidat:

 

  • Studii medii de specialitate sau superioare în domeniul financiar-economic;
  • Cunoștințe avansate de operare PC, experiență în utilizarea programului 1C și a pachetului de programe Microsoft Office;
  • Responsabilitate, exigență, punctualitate, capacitate de autoorganizare.

 

Responsabilităţi :

 

  • Importarea și prelucrarea informației;
  • Depistarea și eliminarea erorilor la importarea datelor ;
  • Verificarea rapoartelor lunare ale agenților persoane juridice și brokerilor în asigurări;
  • Importarea contractelor de asigurare și întocmirea borderourilor la agenți persoane juridice ți brokeri în asigurări.;
  • Realizarea modificărilor pe contractele de asigurare la solicitarea Oficiilor teritoriale;
  • Evidența și arhivarea contractelor de asigurare.

 

Condiţii de muncă:

 

– Echipă tânără, prietenoasă şi profesională;

– Condiții confortabile de muncă;

– Pachet salarial motivant (salariul iniţial se va stabili în urma negocierilor).

 

Candidaţii interesaţi sunt invitaţi sa expedieze CV-ul

la următoarea adresă de e-mail: dm.la1560965086reneg1560965086@ecif1560965086fo1560965086

 

Ne rezervăm dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.

.
.

Consultant în asigurări OT ”Bălți”

cu locație în or. Sîngerei

 

Cerinţe faţă de candidat:

  • Experienţă în vânzări;
  • Capacităţi de comunicare şi convingere;
  • Aptitudini de utilizare PC.

Responsabilităţi:

     Prestarea şi promovarea produselor de asigurare.

Beneficii:

  • Grafic flexibil de muncă;
  • Acces intr-un colectiv dinamic si profesionist;
  • Posibilitatea de a câştiga un salariu motivant.

 

Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la adresele de e-mail:

dm.la1560965086reneg1560965086@ucar1560965086.ealo1560965086cin1560965086, dm.la1560965086reneg1560965086@unae1560965086tnum.1560965086anait1560965086at1560965086

sau să telefoneze: 0 794 056 41, 0 794 043 83

.

.

Consultant în asigurări

 

Cerinţe faţă de candidat:

  • Absolvent de liceu, colegiu, facultate;
  • Experienţă în vânzări;
  • Capacităţi de comunicare şi convingere;
  • Aptitudini de utilizare PC.

Responsabilităţi:

     Prestarea şi promovarea produselor de asigurare.

Beneficii:

  • Grafic flexibil de muncă;
  • Acces intr-un colectiv dinamic si profesionist;
  • Posibilitatea de a câştiga un salariu motivant.

 

Direcția Resurse umane

Tel.: 0 794 056 72

e-mail: dm.la1560965086reneg1560965086@rh1560965086