.
Office Manager
Cerințe față de candidat:
- cel puțin un an experiență pe un post similar sau care necesită cunoașterea lucrărilor de secretariat; experiența în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
- abilități de comunicare, atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- abilități avansate în lucru cu programele Microsoft;
- operarea cu tehnica de birou: fax, scaner etc.
- persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice și spiritul de a lucra în echipă;
- foarte bună cunoaștere a limbii române, rusă (scris si vorbit), cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Responsabilități :
- preluarea și transmiterea apelurilor telefonice și mesajelor electronice;
- informarea/consultarea apelanților și vizitatorilor despre companie și produsele acesteia;
- primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței de intrare;
- redactarea și expedierea corespondenței de ieșire;
- participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
- organizarea ședințelor, conferințelor;
- asigurarea protocolului;
Condiții de muncă:
– Echipă tânără, prietenoasă și profesională;
– Condiții confortabile de muncă;
– Pachet salarial motivant (salariul inițial de la 7.000 MDL).
Candidații interesați sunt invitați sa expedieze CV-ul
la următoarea adresă de e-mail: dm.lareneg@eciffo
Ne rezervăm dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.